Nyitva tartás, Ügyelet!

Alibánfa, Gyűrűs, Kemendollár, Kiskutas, Pókaszepetk, Vöckönd, Zalaistvánd, Zalaszentiván és Zalaszentlőrinc Községek Lakossága számára

Tisztelt Lakosaink!

Az Alaptörvény 53. cikke alapján a Kormány az élet-és vagyonbiztonságot veszélyeztető elemi csapás vagy ipari szerencsétlenség esetén, valamint ezek következményeinek elhárítása érdekében veszélyhelyzetet hirdet ki, és sarkalatos törvényben meghatározott rendkívüli intézkedéseket vezethet be.


A katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján veszélyhelyzetben a települési önkormányzat képviselő-testületének a feladat –és hatáskörét a polgármester gyakorolja.


A fenntartók intézkedése, döntése  nyomán a Pókaszepetki Közös Önkormányzati Hivatalban

2020. március 16. napjától határozatlan ideig szünetel az Ügyfélfogadás!

Felhívjuk a Lakosság figyelmét, hogy ügyeiket telefonon vagy elektronikus úton intézzék!

A hivatalunk valamennyi elektronikus elérhetőségéről a www.pokaszepetkikoh.hu oldalról tájékozódhatnak.

A Hivatal Ügyeleti rendben az alábbi telefonszámon érhető el hétfőtől péntekig 08,00  – 16,00 óráig:

  1. Pókaszepetk 06 92 / 584 006

+36 30 212 8687 Anyakönyvvezető

+36 30 650 0930 Ügyfélszolgálat / Jegyző

2. Zalaszentiváni Kirendeltség: 06 92 593 030

3. Kiskutasi Ügyfélszolgálati Pont a Zalaszentiváni elérhetőségen.

Amennyiben ügyeinek a vitele feltétlenül személyes jelenlétet kíván, úgy azt az Ügyintézővel történő időpont egyeztetést követően szabályozottan megteheti, erre természetesen szabályozott keretek között lehetőséget biztosítunk!

Anyakönyvi esemény esetében az alábbi tájékoztatást nyújtjuk:

Az anyakönyvi eseményekkel kapcsolatos ügyintézés kizárólag Pókaszepetken történik, telefonon történő egyeztetést követően. Az Ügyeleti rendben az anyakönyvvezető kizárólag

  • haláleset anyakönyvezése,
  • születés anyakönyvezése,
  • apai elismerő nyilatkozat, illetve
  • más sürgősségi esemény tekintetében  (pl.: házassági esemény sürgősségi esetben jegyzői engedéllyel, kizárólag két tanú és a házasuló felek jelentlétében)

működhet közre.

Kérjük az Ügyfeleket, hogy részesítsék előnyben az e-ügyintézést, mely biztonságos az Önök és Kollégáink számára is. Az E-önkormányzati portál (Portál) az ASP rendszert igénybe vevő települései számára biztosít elektronikus ügyintézés szolgáltatást.

Személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat, ellenőrizhetik adószámlakivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik és ingyenesen fizethetnek bankkártyával, adót, díjakat, illetékeket a kiválasztott önkormányzatnál.

A Portál használata külön regisztrációt nem igényel, Első bejelentkezéskor a KAÜ azonosítás (ügyfélkapus regisztráció, e személyi igazolvány, telefonos azonosítást) és az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) elfogadása után használható.

Az egyes funkciók használatáról a Tájékoztató a portál menüben részletes leírás olvasható.

A meghozott intézkedések annak érdekében történnek, hogy a világjárvány hatásai minél kevésbé érződjenek a településeinken.

Köszönöm megértésüket!

Pókaszepetk, 2020. március 16.

                                     Tisztelettel:

                                                                                            Bucsák Katalin

                                                                                                   jegyző